FAQ

  • Wat biedt Smaak in de Zorg?

    Wij bieden complete maaltijdboxen speciaal voor de zorg. Daarin zitten alle benodigdheden voor Het ontbijt, de lunch, een tussendoortje, fruit en natuurlijk de avondmaaltijd.


  • Wat zit er in de maaltijdbox?

    In elke box zit ontbijt, lunch, tussendoortje en een recept voor het avondeten en alle ingrediënten hiervoor. Alles op maat per groep, dus minder verspilling.

  • Waar komen de producten vandaan?

    Wij vullen de box met producten van verschillende supermarkten, slagerijen en groothandels. Zo krijgen de bewoners een gevarieerde box en binnen het budget van de instelling. 


  • Krijgen we altijd dezelfde producten?

    We maken gebruik van verschillende leveranciers. We doen ons uiterste best om binnen budget te blijven. Hierdoor maken we gebruik van de aanbiedingen. Hierdoor kunnen merken soms verschillen.

  • Voor hoeveel personen is de maaltijdbox geschikt?

    Doordat wij gericht zijn op de zorg werken we op maat. Hierdoor is de box geschikt voor zowel 2 personen als 20 personen. 


  • Wordt er rekening gehouden met allergieën en diëten?

    Ja zeker. We werken op maat. Daarom doen we een intake gesprek. Tijdens dit gesprek kunnen al dit soort wensen worden besproken. We maken ook gebruik van regelmatige evaluaties ook hierin kunnen deze wensen worden aangegeven.

  • Wat zijn de prijzen van de maaltijdbox?

    De prijzen van de maaltijdbox zijn altijd gelijk. Sommige dagen gaan we iets over budget en sommige net eronder. Wij balanceren daarmee de prijs uit. Wij werken op maat. Daardoor is de prijs lastig te bepalen. Een aantal factoren spelen hierin een rol. Ter indicatie een groep van 8 personen komt ongeveer op 45,- euro per dag. 

  • Hoe flexibel is Smaak in de Zorg?

    Veranderingen in de samenstelling kunt u per mail uiterlijk 1 week van te voren doorgeven.

  • Kan de groep zelf recepten uitkiezen?

    Nee dit is niet mogelijk. Wij zijn er op gericht om taken zoals het samenstellen van het menu uit handen te nemen. Zodat het zorgpersoneel meer tijd heeft voor belangrijker zaken. 

  • Bevat de maaltijdbox ook vegetarische maaltijden?

    In principe zijn de maaltijdboxen niet vegetarisch. Echter kan dit wel worden aangepast. Tijdens de intake kunnen dit soort wensen worden meegenomen.

  • Wanneer wordt de maaltijdbox bezorgd?

    Wij bezorgen op 2 momenten in de week. Afhankelijk van de locatie worden de aflevermomenten bepaald.

  • Waarom vragen jullie om een vaste contactpersoon per groep?

    Zo houden we de lijntjes kort en kunnen we goed inspelen op feedback.


  • Wat doe ik met de lege boxen?

    Wij werken met inklapbare kratten, de kratten komen binnen en kunnen per dag in het voorraadhok geplaatst worden. (de gekoelde producten in de koelkast) als de dag om is kan de krat ingeklapt worden en op de volgende leverdag weer met de bezorger meegegeven worden. Op de kratten zit statiegeld.

  • Wat doe ik met overgebleven ingrediënten?

    Ongeopende houdbare producten mogen bij de volgende levering teruggegeven worden. Hiervoor wordt er een bedrag in uw spaarpot gestort. Blijf wel altijd feedback geven over teveel geleverde producten. Zo kunnen we de box aanpassen.

  • Hoe bestel ik de Smaak in de Zorg maaltijdbox?

    Stuur ons een mail op info@smaakindezorg.nl Met daarin de contact gegevens. Een van de medewerkers neemt dan contact met u op. 

  • In mijn box zit te veel of te weinig wat nu?

    Mail ons op info@smaakindezorg.nl en meld het probleem. Zo kunnen wij uw box aanpassen. En zo toekomstige prijsstijgingen voorkomen. 


  • Hoe gaat de betaling bij Smaak in de Zorg?

    U kunt bij levering gratis betalen per pin. Mocht dit niet mogelijk zijn kunt u ook per factuur betalen. Hieraan zijn administratiekosten verbonden. Deze factuur dient binnen 14 dagen voldaan te worden. 

Share by: